Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Ehhh... fajny dziś dzionek. W Szkole Dawaliśmy Sobie Prezenty... :). Dostałem Miśka, kOOpek ;)), i slodzycze :). fajni bylo... dziś se wracalem od mikiego do chaty... i jakoś mnie tak tchnęło cós. Zacząłem patrzeć w niebo... i spodobalo mi sie ;)). I Wtedy nasunał mi sie utwór Tymona - Pasażer... jakoś tak dziwnie sie poczulem, zaczalem rozmyslac... dziwne ;). Jakoś nie moge tego opisać.... ale dziś bylo wywaliscie :). Spadam , Pozdro Dla Wariatów...

 

"Z Tym Cie Zostawiam, To Mój Przystanek Ja Wysiadam, Deszcz Niech Dalej Pada, Miasto Niech Moknie..." (Tymon - Pasażer)

mislav_3000 : :

linkologia.pl spis.pl

Yo! Hyh, fajny dziś dzionek... u mnie na Playliście Winampa jest Wielki Powrót Radia Chlew (WPRC) :)). A to przez to, że robimy sobie paczki w sqle na mikołajki. :D Trafilem na Odwiecznego Fana Rada Chlew i postanowilem mu zrobić skladanke Best Of Radio Chlef :). No i dzieje sie... coraz  nowsze mp3 jadą na dysk :). Ale dobre Jeee... Rolnicyzm w narodzie nie ginie :). Dopla szpadam, cya :)) Pozdro Dla Wariatów :).

mislav_3000 : :

linkologia.pl spis.pl

Yo sk8y! :) oStatnia notka dziś. Kcialem sie podzielić wrażeniami. Bylo cOOl :)). Ogolem wywaliscie. Robie skladanke "Odgrzewane Przeboje 3, czyli Best of Radio Chlew" :). OgooLem fajny dzionek. Zostawiam kompa na noc wlączonego bo mi sie muza ściąga :)). Niedlugo Mikolajki i imieniny Mikolajów :). Hehe :). Dopra, bede niewidoczny na gg przez całą nockę, ale i tak nie odpowiem bo bede spać :)). Oki, spadam narazie :).

mislav_3000 : :

linkologia.pl spis.pl

EllOm :). Mam Nawet Dopry hOOmor... w Sqle oHYDA (na pochypel ordokrafyi :)) dostalem trzy 3-óje jedną szóche (z infy oczywiście i tradycyjnie ;P), ale spox :). Zalamalem sie psychicznie kiedy sie okazalo ze test, ktory napisalem na dodatkową ocene (6 oczywiscie i tradycyjnie :P) pisaly obie 6-te klasy jakie są u nas Zespole SzkOOl Namber Łan(zboża) :). Heh... straszono mnie ze mnie zabiją itp. ale nie bylo tak zle ;), wrecz przeciwnie :P. Przed histą walaliśmy sie po korytarzu :). Ale To jush jazdy po 6 lekcjach byly wiec nie ma co sie dziwić, normalka :). Dopra, spox, lecem pOOki mam dopry hOOmor :). Pozdro Dla Wariatów :)).

mislav_3000 : :

linkologia.pl spis.pl

Zestawienie Muzyczne Listopada , Czyli Lista Piosenek Które Zawojowały Moje Serce i Playliste Winampa :)).

1. O.S.T.R. - Miejska Ślepota

2. Tymon - Pasażer

3. O.S.T.R. - 1 na 100

4. Fenomen - Ludzie Przeciwko Ludziom

5.  Tymon - Głęboko W Żyłach

6. Tymon - Ławka W Centrum Świata

7. O.S.T.R. ft. Maku - Szukam Stylu

8. Trzeci Wymiar - 15 MC

9. Owal\Emcedwa - Pełen Pokus

10. Mezo - Mezokracja

Pozycja Honorowa : Vangelis - Conquest Of Paradise

Podoba sie Lista Przebojów ? Nie ? Jak nie to wypitalac, moja lista :P. Może i stare utwory ale mi sie podobają. Są lepsze od wielu innych jakie slyszalem. Dlaczego jest pozycja honorowa ? Po to aby pokazać wam że lubie też troche jak se smyczki brzdąkają ;). Dopla szpadam papa, cya, nerka itp. :) Pzdro Dla Wariatów. :)

mislav_3000 : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

matidel | arcane | squirrel | m-a-r-t-a | niemoliwa | Mailing